sicilie-2018.reismee.nl

Vertrek vanaf Schiphol

Onze reis is een 8 daagse rondreis in Sicilië waarbij we een Fly & Drive hebben geboekt via Sunweb. Vlucht, huurauto en hotels lagen vast en verder waren we vrij om te gaan en staan waar we wilden. Dit is onze manier van vakantie houden. Tijd aan jezelf en een nieuwe omgeving om te ontdekken. Na Venetië, Florence en Rome, zakken we nog wat verder af.

Het is altijd weer indrukwekkend om te gaan vliegen. We vertrokken met een kleine vertraging vanaf Schiphol maar al met al deed de piloot erg zijn best om ons toch op tijd af te zetten op Catania Airport. Terug op Italiaanse bodem om dit keer vulkaan eiland Sicilië te ontdekken. Het is voor ons de eerste keer dat we een eiland bezoeken met een nog werkende vulkaan.

De vlucht was mooi en helder. We zagen het landschap onder ons voorbij trekken. De Hollandse weilanden en rivieren. De Duitse heuvels.

De besneeuwde toppen van de bergen in Oostenrijk en de maan die aan de hemel stond toen de zon onderging. Zo mooi is onze planeet dus. Elke keer kijk ik er met verwondering naar. Zo mooi...